clock
پاسخگویی تلفنی

همه روزه از شنبه الی جمعه

phone
شماره تماس

۰۲۱۷۷۲۰۱۰۷۵
۰۹۱۲۷۹۷۰۴۰۹

location
آدرس مطب

دارای ۲ شعبه در میدان رسالت
و همچنین سعادت آباد

لیفت با نخ صورت

با روی کار آمدن روش‌های جدیدی برای لیفت صورت، لیفت با نخ به عنوان یکی از روش‌های بسیار کم‌خطر توسط پزشکان توصیه شد. در لیفت با نخ صورت، پزشک از نخ‌های بخیه موقت یا جذبی برای بالا بردن پوست صورت استفاده می‌کند. این کار جدا از اینکه باعث سفت شدن پوست شما می‌شود، کمک می‌کند تا پوست برای کلاژن‌سازی بیشتر تحریک شود.

در واقع لیفت با نخ صورت نه تنها صورت شما را خوش حالت می‌کند، بلکه روند پیری پوست را هم تا حد زیادی کند می‌کند. کلاژن‌ها پروتئینی در عمق پوست است که به بهبود زخم‌ها کمک می‌کند و باعث سرزندگی و شادابی پوست می‌شود. هر چه سن بالاتر می‌رود، حجم کلاژن نیز در بدن ما کمتر و کمتر می‌شود. با کم شدن میزان کلاژن است که پوست رو به افتادگی می‌رود و چین و چروک پیدا می‌کند. وقتی پزشک نخ‌های بخیه را زیر پوست صورت قرار می‌دهد، بدن شروع به کلاژن‌سازی می‎کند چون می‌خواهد بخش‌هایی که بخیه خورده را ترمیم کند و آن‌ها را از بین ببرد. همین اتفاق باعث می‌شود تا کلاژن‌ها با سرعت بیشتری تولید شده و روند پیری کند شود. البته نگران نباشید! بخیه‌ها آن‌قدر ظریفند که شما به سرعت فراموششان می‌کنید و متوجه فعل و انفعالات کلاژن در زیر پوستتان نخواهید شد.

لیفت با نخ صورت مزایای زیادی دارد که در ادامه چند نمونه آن را بررسی می‌کنیم:

زیبایی و سلامت پوست

لیفت با نخ به صورت شما طراوت و زیبایی می‌بخشد، صورتتان را خوش‌فرم‌تر می‌کند و روند پیری پوست را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. لیفت با نخ صورت بر خلاف جراحی ترکیب صورت شما را تغییر نخواهد داد و ویژگی‌های طبیعی پوستتان را حفظ می‌کند.

قیمت مناسب لیفت با نخ صورت

برخلاف جراحی‌های زیبایی و لیفت صورت، استفاده از نخ لیفت هزینه بسیار کمتری دارد. در این روش نیازی به بستری شدن در بیمارستان، تیم جراحی، بی‌هوشی و… نیست. به همین دلیل استفاده از این روش برای بسیاری از افراد ایمن‌تر و مقرون به صرفه است.

ریسک پایین

عمل‌های جراحی لیفت صورت در بسیاری از نقاط مثل ابروها، پلک‌ها و اطراف لب نمی‌تواند انجام شود چون ریسک عمل را بالا می‌برد. از طرفی رفتن زیر تیغ جراح به تنهایی هم می‌تواند خطراتی را برای افراد ایجاد کند. لیفت با نخ صورت این مزیت را دارد که در همه نواحی صورت انجام می‌شود و خطری هم ندارد.

دیده نشدن اثر درمان

یکی از نکات منفی جراحی‌های لیفتینگ، دیده شدن اثر بخیه روی پوست است. گرچه پزشکان سعی می‌کنند بخیه‌ زدن را با نخ خیلی ظریف و ریز انجام دهند، با این حال باز هم نمی‌توان اثر آن را به طور کامل مخفی کرد. اما لیفت با نخ فقط سوراخ‌های بسیار ریزی روی پوست ایجاد می‌کند که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند.

بهبود سریع در لیفت صورت با نخ

برخلاف جراحی‌های زیبایی که دوره نقاهت طولانی‌ای دارند، لیفت صورت با نخ به سرعت بهبود می‌یابد و نقاهتی کمتر از ۵ روز دارد. البته پزشکان توصیه می‌کنند بهتر است در این مدت از فعالیت‌های اجتماعی و ورزش‌های سنگین پرهیز کنید؛ اما برای انجام کارهای شخصی هیچ منعی وجود ندارد. پس از گذراندن دوره نقاهت در صورت  خروج از منزل حتما از کرم‌های ضدآفتاب با SPF 30 استفاده کنید زیرا پوست شما پس از این درمان کمی آسیب‌پذیر می‌شود.

چه افرادی نباید لیفت با نخ صورت را انجام دهند؟

لیفت با نخ صورت به این دلیل که نیاز به بی‌هوشی و مراقبت‌های ویژه ندارد، برای اغلب افراد بالای ۲۰ سال مناسب است. با این حال اگر در گروه‌های زیر جای می‌گیرید بهتر است از انجام چنین کاری خودداری کنید.

آیا لیفت با نخ درد دارد؟

برای انجام این درمان پزشک بیمار را بی‌حس می‌کند و در طول فرآیند در صورت نیاز دز بی‌حسی را بیشتر می‌کند؛ به همین دلیل معمولا دردی احساس نمی‌شود. البته این موضوع به میزان حساسیت فرد به درد هم بستگی دارد.

لیفت با نخ صورت چقدر ماندگاری دارد؟

یکی از مزیت‌های لیفت صورت با نخ نسبت به جراحی‌های زیبایی این است که به طور متوسط این شیوه درمانی بین 24 تا 36 ماه ماندگاری دارد. این موضوع باعث می‌شود تا فرد در صورتی که چهره جدید خود را دوست نداشت بتواند دوباره به حالت قبل برگردد. پس از طی شدن این زمان، لازم است فرد مجدد به پزشک مراجعه کرده و درمان را ترمیم کند.

رزرو نوبت با تماس - 10% تخفیف